10 Ocak 2015 Cumartesi

Weekend Warrior 2011

Weekend Warrior
Simdi efendim, haftasonlari, gunubirlik olarak birsuru yere gittigimi  ama bunlari pek paylasamadigimi farkettim. utaaan

Sonra dedim ki idea, bir baslik acayim, haftasonu kahramanliklarimi Neo dostlarla paylasayim. Zira bu haftasonlarinin icinde neler var neler! kilroy
Bayatlamis konserve hikayeleri getirmekten, yeri gelmedikce pek hoslanmiyorum. O halde eski defterleri acmiyoruz, artik gezdikce atarim buraya.

Efendim, baslik uygunsuz nesriyat ve yetiskin dili icerebilir, 18 yasindan kucuk cocuklarinizi ekrandan uzak tutunuz ya da onlari yatirdiktan sonra ekran basina cokunuz. Cool

Basliyoruz...




10 gun kadar once tirmanirken, sag el yuzuk parmagimi sakatlayinca bir sure kayalara gidemeyecegimiz belli oldu ve haftasonlarimiz da bosa cikti. Hos zaten bu yil havalar da pek birseye elvermiyor ya...





Bu guzel gunesli goruntu sizi yaniltmasin, neredeyse yol boyu saganak yagmur altinda surduk. Ama yine de yol cok guzeldi.



Plovdiv'e gelis sebebimiz buradaki Graf Ignetiev Hava Ussu'nde yapilacak olan bir hava gosterisini izlemek, motora binmek ve arkadaslarla birlikte olmakti. Yalniz bekledigimden buyuk bir kalabalik vardi, trafik sıkısıklıgı daha otobandan basliyordu ve butun park yerleri dolmustu. Iyı ki motorla gelmisiz.coolll Motoru hemen girise parkedip, kiyafetleri cantalara tikistirdik, kask ve botlari da arkadaslarin arabasina kilitledik.

Usse girerken bunun bir ABD organizasyonu oldugunu anliyoruz. Tandırbört'leri miymis neymis... Bilsem gelmezdim. Ben RedBull Air Race benzeri kucuk ucaklarla daha sportif bir gosteri bekliyordum. Huh?

Neyse, ucaklari her sekilde severim. Ucarken de , yerdeyken de cok estetik bulurum. double OK

Usse girerken foto cekmemisiz bir sekilde ama dokuluyordu desem yeridir. Insan memleketi dusununce gururlaniyor Ask, herseye ragmen.


Bulgar Hava Kuvvetleri varini yogunu getirmis sergilemis. Big Smile







Kursun gibi bulutlar ve yagdi yagacak havaya ragmen, Amerikan bayrak grafikli karton sapka dagitiyordu dumbelekler. "Aman istemez!" dedim, "Cuval varsa alayim ben, karton beni bozar!" Censoredsopaaa

Ha yagi, ha yagacak derken havalanmaya basladi F-16'lar...



Sonra biraz şov yaptilar...







Lup, tona vs varyeteleri...





Bu Joni epey yavas gecti bu vaziyette..."Palya" mi deniyordu buna?



Bu en arkadaki Joni'de ondeki dortlunun arasindan "artizlik yapmayin alirim aklinizi" seklinde yardirdi gecti. Big Smile



Derken herkesi donuna kadar islatacak olan yagmur basladi ve gosteriye ara verildi, biz de ayrildik.

Donuste sıkıcı otoban yerine mis gibi ormanlar icindeki kivrim kivrim yollardan gecmeyi yegledik, iyi ki de oyle yapmisiz. double OK








Hiç yorum yok: