10 Ocak 2015 Cumartesi

Skuter ile Kapadokya 2014

Pazar gunu bu taraflarda olan Kagan Dalak'i, -kisa surede olsa- goremeyecek olmanin buruklugu ile, onceden planladigimiz bir surus/ziyaret amacli, bu sefer benim su, 10 yasindaki skuter ile yola dustuk...



"Seyahati skuter ile yapalim, agir agir gidelim, sagi solu guzel gorelim ve istedigimiz zaman da konusabilelim" di amac... Gordugunuz gibi keyif durumundayim. Crazy



Kayseri'den cikip, Yesilhisar uzerinden, yaklasik 130-140 km lik yolu -ki ikinci yarisi nefistir!- 2,5 saat gibi bir surede keyifle aldik.

Sonra Goremeden cikip, Urgup'ten Aksalur'a tirmandik. Aksalur'dan hemen sonra tapagaz -son hiz giderken, asfalttaki buyuk bir cukura oyle bir girdim ki... Her turlu muameleme ragmen "gik!" demeyen skuter, bu sefer can veriyordu az kalsin. Surprise

Hic durmadan devam ettim tabi. Pardon Cukurdan hemen sonra hissettigim uzere, arka teker gumlemis, jant yamulmus ve hatta ic tarafindan kirilmis/catlamis idi. Teker patladiktan sonra geriye kalan, son 90 km yi bu sekilde aldik. Zaten teker hava kabul etmiyordu. Kuyruktaki orjinal yerinden sele altina aldigim benzin deposu da, sadist surusten yamulmus olacakti ki, hem skuter deli gibi yaktigindan hem de bu sebepten son 20 Km de benzinsiz kaldik.
Sonra yana yatirdim, skuter'i bas asagi ettim falan, calistirmayi becerdim. Bir sekilde, ozellikle son 10 km de cok feci 8 ler ciziyor olsak da,  eve gelmeyi basardik. Bir sekilde acayip sekilde iskence gormus olsa da, bu skuter yine de yolda birakmadi, uzerindeki yaklasik 130 kg lik yuk ile eve tasidi bizi.

Skuter! Kesinlikle muthis bir alet!

Fotolar yetersiz. 10 yillik tahta lastik, paramparca, janti ise hic sormayin, fotolar anlatamiyor. Big Smile








Bu arada...

Yaklasik 1 yil once kaybolan "benzin deposu kapagi" yerine, birseyler "tikistirmistim!", oyle devam ediyordum. Ise bak, motorla ugrasirken, koyboldugunu sandigim "orjinal kapagi" motor uzerinde bir yerlerde, tesadufen buluverdim ve yerine taktim. Big Smile

Yani aslinda dusmus ama kaybolmamis. Pardon Inanilir gibi degil. Scratch One S Head

Hiç yorum yok: