10 Ocak 2015 Cumartesi

Hizli bir Aladaglar haftasonu , 2011

Muthis bir yogunluk icinde sıkışan gunlerimden kacip Aladaglar'a gitmek ve bir, belki birkac tirmanis yapmak uzere arkadaslarimla sozlesiyorum.

Birlikte tırmanacagim arkadaslarim Gaziantep'ten gelecekler. Onlar ogle uzeri kamp yerine variyorlar ama benim uzayan ve bitmeyen islerim yola ancak aksamustu cikmama imkan veriyor. Normalde ne goruntusunden, ne ergonomisindan ne de kullanimindan hazzetmedigim ust cantaya malzemelerimi koyarak yola sariyorum.



Kayseri-Camardi arasi yolum asagi yukari 170 km.






Buldurus Gecidi'ne gelince Demirkazik manzarasi daha net olarak beliriveriyor onumde.





Ve daha da net! Okkk



Bu dunyada benim icin yeri cok cok ayri olan Buyuk ve Kucuk Demirkazik zirveleri. Ask


Derken Cukurbag Koyu, Marti Mahallesi'nden gecip, Emli Vadisi'ne uzanan sabilize yola giriyorum.


Aladag'larin muhtesem kirectasi tepeleri.



Aladaglar'in isim sebebi bu iste...





Derken Sari Memedin Yurdu'ndaki kampa variyorum. Cay, kahve, sohbet, muhabbet...


Sonra uykumuzu alalim diye yatiyoruz. Smile Zira yukaridaki fotograftaki ekip ayrilacak ve baska tirmanislar icin baska yerlere gidecek. Hareket saatleri de farkli tabi. Derken geceyarisi, yine yukaridaki fotograftaki hanim arkadasin, aracin anahtarini bagajda unutarak kapagi kapattigini ve tirmanis malzemeleri de dahil olmak uzere herseyi iceride kilitledigini ogreniyoruz.

Guler misin, aglar misin?

Ben sahsen gulerim. Big Smile

2011 model aracta alarm oldugundan ve cevrede onlarca turist ve dagci bulundugundan, cozumu sabaha birakiyoruz.


Ve sabah, bir parca insaat demiri, cekic ve kararli tek bir hamleyle cozume ulasiyorum. Big Smile



Bizim tirmanis isi de yalan oluyor tabi. Gunu bos gecirmemek icin asagi fotodaki on kutlenin  belirgin sirtini tirmanip donuyoruz. Hava inanilmaz sicak.



Sari Memedin Yurdu.


Esyalarimi toparladigim gibi eve topukluyorum.



Top Case icinde neler var?
Uyku tulumu, cadir, mat, kamp malzemesi, epey miktarda tirmanis malzemesi, tirmanis ayakkabilarim, tirmanis kaskim, buyuk boy zincir spreyi, 2 parca giyecek, sapka, fotograf makinesi...

Eee... "Ride light and fast!" diyerek bu haftaki seruvenimizin de mesajini vermis olalim. Cool


Sevgiler, selamlar!

Hiç yorum yok: