19 Aralık 2014 Cuma

Aladağlar Sky Trail 2015

Ordos ve Argeus yaptıkları organizasyon ile dünyada pekçok örneği ve Türkiye'de benzerleri olan bir olaya müthiş yeni ve taze bir soluk getirdi. "Türkiye'de benzerleri" derken, aslında temel olarak neler var bilmiyorum ve Aladağlar'da böyle birşeyin yapılmadığından da eminim. Üstelik böyle bir organizasyon için Aladağlar'ın mekan olarak seçilmesi, hem Aladağlar hem de organizasyonun kendisi için çok güzel ve anlamlı.

Benim gibi, son dönemde hem yaşadıkları, imkanları, şartları, hem de görmekte oldukları nedeniyle, tırmanıştan soğuyan insanlar için harika bir taze nefes, bir motivasyon oldu. Dağa gitmek, dağda olmak için harika bir fırsat, katılım yüksek.

Web adresi:
Aladağlar Sky Trail

Organizasyonun koyduğu katılım limiti olan 100 sayısına ilk 8 saatte ulaşılmış. Benim gibi düşünen epey insan var yani. Ek olarak, bu organizasyona çok daha iddialı ve müsabık kafayla katılacak insanlarin var olduğundan da eminim, bu çok güzel. Tabi bu ilk başvurulardan, çeşitli sebeplerle elenen, vazgeçen ve çekilenler de olacaktır ve katılmak isteyen insanlar için yeni bir imkan doğacaktır. Veya organizatorlerin, katılımı bu sayıda sabit tutma ve artırma konusunda da bir tasarrufları vardir elbette.

Özellikle, rotanın takip ettiği bölgeler, 45 km lik uzunluğu ve max 12 saat kıstası göz önüne alındığında, şu anki katılımcı listesinde fire olabileceği mümkün görünür. Her ne kadar ben, katılım ücretine kadar yatırmış olsam da, son dönem sportif aktivitemi ve dizimin durumunu düşündüğümde kafam karışmıyor, ürkmüyor değilim hani. Daha aktif dağcılık yıllarımda olsa, daha müsabık motivasyonda olabilirdim belki ama şimdi "Ulan acaba bitirebilir miyim?" diye düşünmüyor değilim. :)

On yıldan daha uzun bir zaman önce, Erciyes kuzey yüzünde yapılan, toplamda 4 yarışmacının :) olduğu bir "sürat yarışmasını", -bu derecenin daha aşağı rahatlıkla çekilebileceğini iddia eden biri olarak- kamptan zirveye gidiş-dönüş 4 saat 5 dakikayla kazanmıştım. Ama elbette bunlar farklı işler, organizasyonlar ve farklı dinamikler.

Hiçbir iddia gütmeden katılabiliyor olmak beni çok mutlu edecek. Bu nefis imkana kapağı atabildiğim için çok mutluyum. O tarihte katılımımı engelleyen bir sebebim olmazsa, gidecek, katılacak ve keyfini çıkarmaya çalışacağım.

Şimdiden herkese bol şans ve başarı diler, organizatorlere teşekkür ederim.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Aynı duygularla kaydımı yaptırdım; aynı şekilde ücretini hiç düşünmeden ödedim. Dün gece etkinliğin heyecanından zor uyudum diyebilirim.
Benim için de hedef parkuru bitirebilmek. Yarış günü bir aksilik olmazsa görüşmek üzere.

tRAD dedi ki...

Elbette ama umarım cok daha once görüşürüz Ali!

Adsız dedi ki...

Beni de heyecanlandırdı ve ve başvurumu yaptım hacım :))

tRAD dedi ki...

Taniyamadim, sen misin hacım? :)