30 Haziran 2014 Pazartesi

Cimbar'da siftah...

Haftasonu, bir egitim vermek uzere orada bulunan Ibrahim Akcay'i gormek uzere Cimbar'daydik. Ayni sekilde de Elif-Caglar Cayli ciftiyle konusmus, gorusmek uzere sozlesmistik.

Ibo'lar Ordos dag evinde kaliyorlardi. Kalacaklari yeri Mumtaz Cankaya dag evi sanan bizlerde ise, bu nedenden dolayi hazirlik sifirdi. Cadir tulum vs hic birsey yoktu. Geceyi orada, yanlarinda gecirdik  elbette ama soylemek istedigim asil sey, Ordos'lu arkadaslarin bizlere, yani ulke dagcilarina ne buyuk bir hizmet yapmis olduklaridir. Burayi yapilmakta oldugu ilk gunlerden beri biliyorum. Bazi konularda da el atmisligim mevuttur ama daha evvel hic kalmamistim burada. Iceri girer girmez, ev sahiplerince yapilmis ve cercevelenmis olan kurallar butununu okudum ilk is olarak. Bunlari, orada kalan bir kisim insanin kesinlikle okumamis oldugundan eminim.

Nereden mi biliyorum? Davranislarindan.

Neyse bu satirlarin amaci, hem Ordos'a tesekkur etmek, hem de evimizdenden ayrilirken "Ulan acaba bir top-rope dener miyim?" demisken, kendimi bir spor rotada lider vaziyette ve ekspres asarken buldugumu yazmaktir.

Hala ilac etkisindeyim. Tirmanirken, gecen yil ameliyat olan sol dizimin cevresinde sanki "alci" varmis gibi hissetmekte, zayiflamis vucudum her hamlede, zangir zangir titremekte ve emniyetimi alan esime sonradan da soyledigim uzere, "tirmanisi yeniden ve sifirdan ogrenmekte" idim. Rotayi her ne kadar tamamlayip, bitirememis olsam da, tekrar kayada olmak,  gercekten muazzam bir duygu!

Ama ne olursa olsun, tam dort ay sonra bir sekilde "siftah" diyebildim en azindan.

Hell yeah! :)



4 yorum:

Melek dedi ki...

Tekrar birlikte tırmanacağımız günleri sabırsızlıkla bekliyorum Nurettin başkanım.İlk kaya tırmanışımın sizin gibi tutku dolu bir insanla olması benim için çok büyük bir keyif,şans ve ayrıca ömrüm boyunca unutmayacağım heyecan dolu anlardı. O gün ilk tanıştığımızda Naci'nin sizi dilinden düşüremediği kadar varmış dedim.Hep beraber yaşantımıza katacağımız ve unutamayacağımız daha nice tırmanışlarımız olur inşallah :)

tRAD dedi ki...

Melekcim sagol, cok naziksin. Elbette tekrar birlikte tirmanacagiz elbet, ilk firsatta!

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir haber. Tebrikler! Sağlığının ve seni mutlu edecek performansının zamanla tekrar yerine gelmesini temenni ederim.

tRAD dedi ki...

Ali cok tesekkur ederim. Sizler tarafindan goruldugunu bilmek ayri guzel!